* Nej....


Inte okej, varför just nu? Jag som mådde så bra T__T
Det börjar igen, vet inte varför. Antar att jag itne kan släppa det som hände, ALLT som hände. Det gör mig rasande, samtidigt som jag bara vill gråta. Men jag tänker inte låta det hända, inga mer tårar! Det har jag lovat mig själv. Ditt fel, inte mitt. Jag trodde jag var lycklig, men egentligen ville jag bara inte inse sanningen som alla andra försökte förklara för mig. Men vet du? Jag är lycklig nu. Jag vet det. ALLA vet det. Kommentarer som "Kom precis fram till att det finns tjejer som är mycket dummare och mer korkade än vad du är. Och fula är dom också! Fast du är väldigt korkad ibland. Dumma tjej"  var kommentarer som lyfte upp mig och gjorde mig "glad" för några år sedan. Medans jag nu har det mest underbara i världen (Kieven) som kan få tårarna att rinna av lycka. DET är värt mina tårar.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0