* D... som i Disco!

Ja, igår var det Discotema på Trägårn, ochd et var jätte nice. Masas nostalgilåtar ^^ haha



Btw, ni kan följa min blogg genom att klicka på:
 Follow Josefin Bellini

Igår vrq en helt okej yutekväll förutom att jag blev trött väldigt fort. Jag kände att jag komit ifrån utelivet också, fanv a kass jag är! Men det blir väl så antar jag... Måste försöka få tillbaka det, fast kanske blir bättre till sommaren. Har itne mycket pengar för sånt här egentligen. Gjorde åt nästan 600 igår tror jag, vilket betyder att jag har ca 400 kvar, och jag ska betala ina pokemonspel för ca 350:-..... det är synd om mig, aaah, det är det. så jag ska nog lämna tillbaka kjolen jag köpte igår. gillar brallorna mer liksom.

igår när jag skulle köpa brallorna o kjolen så trillade en tant inne på HM med rullatorn i rulltrappan. såg ut som att hon brytit både armar o ben när jag kollade ner. rullatorn hade åkt iväg hur långt som helst, och ah. rullträppan är ganska lång så det gjrode nog onmt tror jag. men hru dum är man då om man inte tar hiss när det finns. shit. bitiksbiträdet hade ändå sagt till henen att ta hissen. jaja, enveten kärring. hade dock skuldkänslor för det men men..

Lite efter det begav jag, markus och alicia till landvetter för att hämta upp carina som kommer hem över helgen från irland. så det blev utgång igår ikväll. nice nice.. men orkar inte skrivia så mycket om det. jag tog på mig alldeles för lite kläder och frös som en jude när jag begav mig hemåt. men det är väl som peter sa: "att frysa är en bra känsla, det är skönt. det är nästasn som träningsvärk, fast kallt" lite korkat sagt kanske, nu när jag tänker efter. haha, men det lät bra igår ( i )

Idag ska jag till alingsås med massa föl o kolla på när ZiKK har spelning.. vad som händer efteråt kan diskuteras. Pontus försöker att övertala kieven att ta bussen hem, vilket det nog lär bli. sen skajag få mina pokemonspel idag också, dom har tydfligen fraktats hem till min bror, trots att dom skulle kommit hit till frufällan. så mamma ska åka o hämta dom nu typ.. wiihooo... och kieven rä seg han har antagligen itne gått upp än, och klockan är tjugo i ett. men men, han är söt ändå.

Nu ska jag gå ner med min tvättkorg och lite för att sedan göra i ordnign mig lite.. Baii
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

snälla, gör texten ljusare.

2009-03-01 Kl: 21:02:57

RSS 2.0