* Hemska drömmar

Jag förstår inte varför man drömmer mardrömmar... Det är ju otäckt! Det är inte okej att en vit stor schäferliknande hund som är helt nerblodad står och skäller på mig medans dens matte står och håller lite lätt i kopplet. Jag sprang mellan två hus, mitt och Kievens. Fast det var inte våra hus.. Och jag sprang där flera gånger för jag inte klarade av att vara ensam. Jag knackade på hos hans grannar o frågade om jag fick sova på deras soffa. Men dom bara skrattade. Så började jag pendla igen. Men jag gick aldrig in hos Kieven, jag stod utanför på trappan bara. Och väntade.........

Jaja.. Skulle åkt till Falköping idag egentligen, men jag försov mig en timma. Finns ju fortfarande tid att hänga med, men jag känner inte för det. Hon ropade nyss på mig att jag ska komma ner, så jag får la ta en liten paus o gå ner till köket.. *går ner*

Sådär ja.. Igår var jag med Rania. Vi gick o fotade i parken tills våra händer frös till is. Då var det varm choklad som gällde. Hon lärde mig lite om systemkameran som jag lånat av skolan över lovet. Så jag ska lära mig lite mer om bländare och slutartid...

Jag får mail dagligen från modellerna från modevisningen jag, maud o maria ska ha. Allt fler av dem säger att dom inte ska vara med.. Nu har vi ca 2 a4 sidor... har redan blivit av med en a4.. och det är många som inte har svarat än.. lite jobbigt.. Har fått tag i en hårstylist med hjälp av Antonio (fick sms inatt!?!?!) hehe.. Och den killer har ffs spelat i Pokemon SM!!! Med kortspelet alltså... shit... Och folk tycker att jag är nörd xD Men men..

Ehm.. Jag har Kievens ring som har har fått av mig... När han får tillbaka den så kommer den inte se ut som den gjorde när han hade den sist... Men men, det är sånt som händer när man är tillsammans med mig. Varje ny dag väntar nya möjligheter och överraskningar... WOHO! Eller nått... Min älskling har för övrigt väldigt ont i ryggen... Han har vart stor kille och lyft massa träd o grejer ^^   *älska massa*
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Ja se nu till att öva! I'll be watching you!



Hemsk drömmar om personer man känner som Hade kunnat vara verklga är värre ;_; Vägrade sova för ett tag sen pga. jag var rädd att drömma så igen.

2009-02-10 Kl: 10:19:35
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0