* How can happiness feel so wrong?

Jag orkar inte.. Vad är fel?
Jag har sjukt ont i hjärtat och har gråten i halsen hela tiden.. Jag såras utan någon större anledning. Allt känns fel.. Allt känns tungt och jobbigt... Allt känns besvärligt.. Allt känns så onödigt... Och jag vill bara skrika rakt ut... Men vad tjänar det till? Jag är redo... Snälla, slå mig! Jag behöver känna att jag faktiskt finns här och nu :'(
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Gumman du finns ju! Och jag tänker inte slå dig =( vet att du kan prata med mig ok? (jag finns ju Alltid på msn hehe). Varför har du gråten upp i halsen, måste finnas en anledning? Prata med visa Rania :) krama om <3

2009-01-22 Kl: 17:58:07
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

RSS 2.0