* Nytt drakägg!

Adopt one today!

Mitt förra drakägg har nu blivit en drake, som ni aknske ser :)
Det går fortfarande att klicka och ha sig på den..
Fast den blir nog itne så mycket större vad jag fattat det som.


Adopt one today!

Detta är mitt nya drakägg. Det svävar faktiskt!
Jag är väldigt nyfiken på vad det komemr bli för drake..
Så klicka ffs! Klcika klicka på äggfanskapet :P haha


Ni hittar drakarna till vänster precis ovanför menyn på min blogg om ni känner för att klicka där...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

fast ditt ägg syns inte till vänster :S

2009-10-21 Kl: 18:42:37
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Rania

du har bara lagt in så det syns på srartsidan för din blogg, inte om man går in på enskilda inlägg. Alltså ser man inte ägget om man kommer till inlkägg via bloglovin, som jag gör^^

2009-10-21 Kl: 21:52:00
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0