*Förkyld....


Ja fast min papperskorg ser mycket  värre ut än
va det gör där på bilden. Den är proppfull med papper
som jag snytit mig med! X'D *nasty thoughts*

I alla fall. jag är jätteledsen just nu. Jag skulle åkt iväg för att köpa grejer till min missekatt idag. MEN inatt så blev jag äckligt förkyld. Näsan rann konstant och jag väckte nog kieven varje gång jag sträckte mig efter papper. Tillslut la jag vikt papper på kudden o la mig på sidan så det fick rinna där. Jag orkade inte snyta mig mer.

Så i morse var båda jag och Kieven dåliga. Haha. Fast han mådde illa och hade ont i huvudet. Jag hade ont i tungan (min piercing har skavt upp ett sår under tungan) och så var jag förkyld i NA näsborren. Så jag pysslade om Kieven så gott jag kunde. Han ville knappt ha något. Men han fick i alla fall i sig två st toast och lite saft :3
Sen sov vi lite och sen skickade jag iväg honom till skolan för 20 minuter sedan, eftersom han skulle ha egnelskaredovisning. Han hade redan missat psykologin och teckenspråket nämligen :/ stackarn :*

M;en jag vill köpa grejer i vilket fall som helst! Men verkar som attj ag måste gå runt med pappersrulle om jag ska klara mig i stan... Eller knalleland blir det nog mer.. Bleeeeeh!!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0