* God morgon!

Har sovit jätte illa inatt.. Drömt jätte konstigt. Var i en skog ihop med Kieven och Simon. Vi letade efter något. Så var det massa katter i skogen, som var jättefarliga! Och vi var inte ensamma i skogen för den delen heller... Vi delade på oss. Jag skulle skoja med Simon och knuffade till honom, men han trillade och skrapade upp halva ansiktet *skämmas*. Lite efter det dyker Kieven upp och säger att han sett andra människor. Det var mitt på natten i månljus. Så vi beslöt oss för att försöka hitta hem. Kom ut på en väg med massa mötande trafik. Hade ingen refex så vi syntes jätte dåligt. Aja...

SEN (eller det var nog innan) så drömde jag nått om att jag coh Patric hade vart någonstans. Sen åkte han hem. Jag var kvar på sjöbo. Det var också mitt på natten. Så stod det en kille där sm varit kär i mig hur länge som helst och frågade om han skulle köra mig hem. Jag äcklades och han blörjade komma i närheten av mig och började pussa mig. Tänk er en som ser ut som Svarte Petter i Långben. Så jag stötte bort honom, sa att jag var fortfarande tillsammans med Kieven men att han kunde köra mig till busshållplatsen eftersom jag itne vågade gå på gatorna på sjöbo ensam under natten. Bah..

Hoppas ni sovit gott i alla fall! ♥
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0