* Illamående

Känns mysko... Sökt på bilder som kunde beskriva lite hur jag mår. Men efter jag skrivit "illamående" och klickat på sök så kommer det nästan bara upp bilder på folk som är gravida eller tjejer som ätit för mycket B&J glass :S JAG ÄR INTE GRAVID! Jag har mått illa varje eftermiddag/kväll nu den senaste veckan känns det som. Men idag höll det i sig till morgonen och jag kunde inget annat än att ringa och säga att jag inte kunde komma till jobbet idag. Kändes vldigt dumt, eftersom det är min andra dag där idag. Precis som om jag blivit skrämd eller dylikt. Men så är det absolut inte! Jag trivdes jättebra där igår. Och tror att jag kommer fortsätta göra det. Det är bara lite rörigt, för det pendlar mellan vanlig skola och fritids hela tiden. Baah..

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Linnea

lite kul sökresultat du fick där. haha.

2009-09-29 Kl: 15:21:58
URL: http://lillonea.blogg.se/

RSS 2.0