* Gårdagen...

Det blev väl inte riktigt alls som jag tänkt mig. Jag var fruktansvärt festsugen igår när jag var påväg till Knalleland.
Men när jag kom hem blev jag jättehängig. Visste redan då att jag inte orkade ta mig ut på krogen.
Så jag och Kieven satte oss hemma och drack vin. Dock blev jag snurrig efter bara tre glas,
orkade inte dricka upp mitt fjärde. Hade ätit dåligt också. Men ah, somnade rätt tidigt.

Idag är det UKM och jag ska träffa Kimberly vid 15:00 i stan.
ZiKK ska bland annat spela, och jag återkommer antingen ikväll eller i morgon med bilder :)

Love <3
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Gesala

Hej! Kika in på min blogg och kommentera vad du tycker om demonstrationen i Thailand som pågår just nu! Ha det fint :)

2010-04-27 Kl: 19:59:19
URL: http://quetzala.blogg.se/

RSS 2.0