* Fyra timmar i studion Last Port Tattoo

Torsdagen var helt underbart.
Jag lärde mig så grymt mycket på bara fyra timmar!
Jag hade nog velat stänna där i tjugofyra om det bara hade gått.

Tänkte slänga ut lite bilder på när Vector tatuerar Jonas.
Måste även tillägga att Vector och Tobias är ett bra team och duktiga på det dom gör!
Jag var helt omskakad när jag var påväg därifrån, haha.

Här kommer fyra bilder i alla fall på när han tatuerar körsbärsblommor på Jonas.







Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Kajsa

Ser skitbra ut! Men LOL, vad tycker du ärligt om Tobias? Han måste ju vara den största sopan som tatuerar i Sverige. Förstår inte hur Vector kan vilja ha med honom att göra.

2010-07-28 Kl: 22:30:00

RSS 2.0