* Det här med döingar...

En till har dött. Basisten i det kända bandet Slipknot hittades död igår kväll tror jag det var. 
Sure, det är väl inte det roligaste som har hänt, but we saw it coming.

Jag har lyssnat massa på Slipknot i mina dagar, men som mest under tiden man gick i högstadiet.
Då de flesta faktiskt lyssnar på Slipknot, vad jag fattat det som. Dvs att de söker sig till en yngre genaration.
Dom är inga bra förebilder enligt mig. Dom får ungdomar att dyrka satan och skära sig själva i armarna.
Deras artistnamn uppmanar nästan dem till döden. Slipknot = Hängsnara.

Jag må vara hemskt när jag säger detta, men jag gläds lite av tanken att en av dem är döda.
Varför? För de har kostat så många ungdomars psyken. Samt att jag känner ingen sorg för denne Paul Gray.
Antagligen var det självmord, överdos av fucking jävla knark eller dylikt. Han har sig själv att skylla.

MEN många ser väl detta band som en livsglädje, samt ser upp till dem...
Av någon anledning som jag inte förstår.

Som tur är är det väl itne så svårt att hitta en ny basist. Hade varit värre om sångaren dog.
Ber om ursäkt nu om det är någon som tar illa upp för mitt uppförande.

Over and out.



Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rodjin

när du själv lyssnade på bandet , mådde du dåligt då ? har aldrig hört bandet , och vill nog inte göra det heller haha . inte riktigt min musik stil tror jag :)

2010-05-25 Kl: 14:29:13
URL: http://rodjins.blogg.se/
Postat av: Heddaaaa

SV: Ja, det är det! :)

2010-05-25 Kl: 15:41:09
URL: http://heddaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå att deras musik riktas till yngre? Är väl snarare yngre som tar till sig musiken.. Tycker inte att man kan säga att någon musik riktar sig åt någon generation o för övrigt är detta en ren tragedi då han var en riktigt duktig basist!



RIP Paul Gray 1972-2010

2010-05-25 Kl: 17:56:27
Postat av: celine

ja fokis blogg e bäst

2010-05-25 Kl: 18:41:39
URL: http://tjejkompisar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tycker att det är lite lustigt att du som inte direkt lyssnar på psalmer och gospel själv påpekar att de är dåliga förebilder. Av din text att döma har du inte en aning om vad de står för.



Jag tänker inte hålla tal om dina åsikter om Slipknot för du får tycka vad du vill. Det jag reagerar på är att du "gläds lite av tanken" på att någon är död. Jag tycker att det är hemskt och verkligen ingenting man ska skämta om, någonsin! Att du rättfärdigar det med att säga att det är på grund av att de "kostat så många ungdomars psyken" visar bara att du inte har en aning om vad du snackar om.



Oavsett ålder så är Slipknot-fan generellt väldigt hängivna och om du frågar DOM så är majoriteten väldigt tacksamma mot bandet och skulle inte alls hålla med.



Jag anser att det spelar större roll vad de säger än vad du säger, med tanke på att du inte ens lyssnar på dem.



...Äh, jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag verkligen hoppas att detta inlägg var enbart på skämt.

2010-05-25 Kl: 20:02:15
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: Rania

sista kommentaren says it all.

2010-05-25 Kl: 23:33:09
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Tobias Lindén

Alla får tycka vad dom vill, men man kan inte säga vad som helst och sen helgardera sig med en ursäkt innan man skriver/pratar klart, det ser inte bra ut.

2010-05-27 Kl: 20:06:16
Postat av: MrReset

Slipknot was the best concert i saw !! they are so good!!

but my favorit band is DEVILDRIVER!!!! :)

2010-06-07 Kl: 17:04:39
URL: http://mrreset.blogg.se/

RSS 2.0