Jag är ledsen

Jag får knappt någon tid över för bloggandet längre känner jag.
Det har varit så mycket med flytten och jag har inte hunnit tatuera någonting knappt.

Det har väl hänt endel på senaste men jag vet inte riktigt om ni är intresserade av att höra
dag ut och dag in vad jag gör på dagarna. Då tycker jag det är bättre med en blogg som uppdaterar
hyfsat intressanta inlägg lite mer sällan än massa onödiga inlägg alltför ofta.

Vad tycker ni egentligen?
Vad vill ni se mer i bloggen?

- Funderar på att lägga upp lite tatueringstips då och då på lite olika motiv.
Dock inga jag har gjort, eftersom jag inte har den tiden att sitta och rita just nu.

- Har även hört att Videobloggning är aktuellt, men jag blir som en nervös höna när jag
ska spela in mig själv. Känns ju som att prata med en vägg...

 
Var bara tvungen att lägga upp dessa två killar...
När jag blir stor SKA jag ha en trefärgad Collie-hanne. Finaste hundarna som finns.
Dock föredrar jag nog Sheltie (Shetland Sheepdog) men en stor hund får en att känna sig mer trygg =)

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

fast vi kom ju fram till att hund var jobbigt? haha ^^ men ja de är fina

2011-08-16 Kl: 15:12:37
URL: http://raniamaria.eu/blog
Postat av: Carro

jag har en liten shelti, dom är underbara! :)

2011-08-16 Kl: 16:51:48
URL: http://carrows.devote.se
Postat av: emma

synd att du knappt har nå tid över, för dina teckningar är grymma!

2011-08-16 Kl: 17:02:31
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

Skulle vilja att du lägger upp med bilder på det du ritar och fler videoupplägg :) Det skulle vara jättekul att se :)



Och skaffa inte en Sheltie, dom skäller så mycket XP fast dom är fina :D

2011-08-17 Kl: 14:05:46

RSS 2.0