* Har ritat om ett motiv

Min kusin var sugen på tatuering i fredags så jag ritade om en tatuering hon skickade till mig.
Personligen tycker jag att skallen såg ut som Jasons hockeymask, så jag bytte skalle helt...

Ni kanske ser att jag har vänt upp och ner på Klövern samt satt dit fler A:n i Photoshop.
Detta gjorde jag i sista stund för att det skulle se bra ut.
Lade även till miniatyer av färgsymbolerna under alla A:n.
Men detta gjorde jag efter jag scannat in bilden.

Vore grymt tacksam om ingen snor några bilder jag gjort,
även om denna är baserad på en annan så harjag ändå gjort MIN tolkning av den
och det ska förbli min.



Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: DANIELA

Din vad grymt mycket snyggare!

2011-02-21 Kl: 20:23:08
URL: http://danies.blogg.se/

RSS 2.0