* Work in progress

En gammal god vän gästade mig i lördags. Hon vill snygga till en knappt halvklar tatuering.
Min uppgift kommer vara att snygga till de linjer som går att rädda samt skugga osv.
Grymt mycket jobb kvar, leken har bara börjat!

JAG HAR INTE GJORT GRUNDEN!
Jag ska bara snygga till denna tatuering.

En före-bild:

Som ni ser så är vissa linjer jättetjocka och det saknas massa blad. Vissa linjer syns inte.

En efter-bild:



Syns rätt dåligt vad jag har gjort och inte kanske. Men har lagt till lite blad och "skit".
Sen har jag avrundat linjerna på endel ställen. Hann inte så mycket tyvärr.
Hela tatueringen ska skuggas en bakgrund till sen, någon gång.

OBS!
NEJ, jag har inte dratt två små piggar på bladet som petar neråt, det är en skin-marker-pen.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Suzie

Vilken tur tjejen har som har dig som vän :)

2011-05-17 Kl: 21:17:38
URL: http://susannawinther.blogg.se/

RSS 2.0