Bye bye black hair

Har beslutat mig för att gå mot ljusare tider nu när värdlen går mot mörkare (vintern är påväg).
Slingade håret idag och resultatet blev väl ungefär som förväntat när man har svart hår
och sedan försöker bleka något utav det. Men det blev rätt schysst ändå!

Skall bleka om någon dag igen.
Vet att det inte är nyttigt, men jag har aldrig riktigt brytt mig om att ha hälsosamt hår :)

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: elin

NICE :D



Kan tipsa om en avfärgning som heter Colour B4, den liksom löser upp (?) färgen och sedan sköljer man ur den! Fungerade skitbra för mig när jag gick från svart och mörkbrunt till min normala hårfärg. Så är det bara att göra mer slingor sen så slipper du bli orange ^^



Har dock bara sett den på ica maxi :F

http://www.prlog.org/10532976-colour-b4.jpg

2011-11-22 Kl: 08:11:18
URL: http://guldarmband.wordpress.com
Postat av: Linnea

Riktigt snyggt!

2011-11-23 Kl: 19:58:54
Postat av: Anonym

vilken hårfärg färga du med?

2011-12-06 Kl: 19:10:51

RSS 2.0