Läsare: Philip Hansell (del 1)


"Detta är fin första tatuering och den gjordes två veckor efter jag fyllde 18.
Mönstret kommer ifrån en mall som min flickvän ritade och sen ändrades den lite efter hand,
men grunden är hennes. Denna tatuering kan verka lite tråkig, då det är en tribal,
men för mig betyder den mycket då det är min första. 
Den gjordes utav Nicke på Black Magic i Karlshamn. Sitter på höger underarm."


"Min andra tatuering som är en tatuering under arbete, det är mina syskons namn,
och en dag är det tänkt att det ska komma blommor och lite blad runt om. 
Denna gjorde jag i hemlighet och mms:ade över en bild till dem medans de va i Frankrike.
Gick ifrån en bra storebror till världens bästa storebror.
Den gjordes hemma hos en kompis kompis som kallas för Dogge.
Sitter på vänster sida utav skulderbladen."

Mer bilder från denna läsaren kommer läggas upp inom kort =)
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0