Tatuering: Armband

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge.. Jag har inte tatuerat så mycket för att jag mått rätt kasst.
Men här har vi en tatuering jag gjorde för ett tag sen. Två sträck. Ser väl görlätt ut men
tusan så svårt det var. Skall ju vara rakt hela vägen runt. Svettigt värre. Haha.

Men tror jag lyckades rätt bra faktiskt ^^ Har inte sett det läkta resultatet än.
Men på bilden är det väldigt svullet och ser väldigt ojämnt ut just därför också.
Men man kan inte begära så mycket mer utav en färsk tatuering.
Sen är min bild väääldigt suddig och pixlig.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Det är liite ojämnt, det får vi fixa :D tips, kör inte med så tjock nål på sådana känsliga ställen dock, de sticker upp lite från huden :( gör iof inte mig såå mycket men :P

2012-02-18 Kl: 23:49:30
URL: http://raniamaria.eu/blog

RSS 2.0