Min julklapp från Kieven kompletterade "samlingen"

För er som inte redan vet om det så är jag galen i parfymer.
Är även galen i Avril Lavigne och när hennes första parfym Black Star kom ut blev jag som galen.
Kastade mig över den nästan, haha.

Sedan köpte jag i februari förra året hennes andra parfym, Forbidden Rose.
Har varit sparsam med dessa parfymer då jag helst gärna inte vill ta slut på dem.

Sedan fick jag nu nyaste parfymen utav Kieven i julklapp, Wild Rose.
Kan inte säga vilken som är godast då jag gärna använder dem i olika tillfällen.

Men den som är mest mig är nog faktiskt Black Star. Men jag älskar dem.
Det tråkigaste är att ringarna man får till är grymt stora... 


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Emelie

Måste faktiskt bara säga att jag håller helt med dig! Jag äääälskar Avril Lavignes Parfymer!!

2012-02-23 Kl: 12:28:26
URL: http://nattstad.se/energidreams

RSS 2.0