Alla andra bara blir smalare....

Verkar som att folk verkligen tar det här med kost och träning på allvar numera.
Eller så är det dietdrycker som gäller...

Kollar runt på Facebook och massa som har varit lite sådär småmulliga i mina ögon innan
har blivit jättebeniga/smala! Jag desverre går bara upp o upp... Men blir väl ändrig på det
under sommaren. Tycker det känns lite jobbigt bara när alla runt omkring är superheta så
kommer jag som värsta fläskberget. Ne, haha så tjock är jag inte.

Och jag är ju inte den somgärna tränar. Skulle aldrig falla mig in att gå till ett gym och träna.
Guh så tråkigt.Men ut och gå kan vara både mysigt och givande på samma gång om det är fint väder.
Helst ska man ju ha någon att gå med också... Och Kieven vill aldrig ut o gå längre. Latmask.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0