Idag är en sådan där dag...

Idag är en sådan där dag när altl känns hopplöst o skit.
Just nu vill jag bara slänga ut mina tatueringsmaskiner på gatan och ge upp tatuerandet.
Känns som att tiden är knapp nu o att jag inte kommer utvecklas mer och jag orkar aldrig rita något.
Sedan är detta en väldigt dyr hobby känner jag. Min ekonomi vill inte riktigt att jag ska hålla på med detta.
"Tatuera mer då!" tänker ni. Men jag varken orkar eller känner för det. Bleeeh.

Jaja, jag ska sluta kasta skit över er nu. Kommer antagligen inte känna likadant i morgon.
Men känner mig grymt stressad nu bara eftersom jag har har så mycket att rita klart inför nästa vecka.

Funderar på att unna mig Spotify Unlimited eller Premium också.
Nu har jag nästan lyssnat slut på mina listor så alla titlar är lila (går inte att lyssna på mer).



Chupp chupp!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

Jag tycker inte du ska sluta! Men se till att du får bra betalt när du tatuerar folk. Min mamma vill till dig snart btw, och göra fåglar på benet!

2012-03-15 Kl: 12:02:02
URL: http://raniamaria.eu/blog
Postat av: bex

Vi har alla sådana dagar.. Men du är grym, glöm aldrig det :)

2012-03-15 Kl: 12:28:26
URL: http://bexxxie.blogg.se/

RSS 2.0