Det kan inte va sant?!

Jag skulle aldrig, aldrig i hela mitt liv, eller skulle jag?! Jag är helt förvirrad. När jag var på trägårn i lördags blev jag inträngd i ett hörn av "honom" och han försökte bokstavligt talat hångla upp mig mot väggen. Han vet att jag har Olle, dom är hyfsat bra vänner. Jag förstår inte riktigt. Sure, vi dansade, kanske lite väl "vågat" eller hur jag ska säga. Har tidigare bara dansat så med tjejer, och det kanske hade sin anledning till det också. Jag "gned" mig längst hans ben osv, men det var bara en dans! Han förde mig bortåt och trängde in mig i ett hörn och försökte hångla upp mig mot väggen. Jag håller handen för hans mun och säger: "Vet du vem Olle är?" Till svar får jag: "Skit i Olle nu, bara en kyss".
    Jag är inte den personen som totaldissar folk och är "elak" mot dem. Jag kan inte vara varken dissande, elak eller liknande mot någon. Så i det här fallet var jag inte arg på honom, jag försökte leka bort det, skratta och dansa bort det liksom. Men till min räddning kom Alicia (ett antal gånger) och slet mig därifrån ner på toaletten. Jag tyckte det var rätt dålig stil av denna killen att gå på hans kompis flickvän (men detta är tydligen inte första gången han gör så mot någon) så jag berättade det för Olle. Olle lyfter telefonen och ringer: "Va FAN håller du på med *namn*?! Vad tänker du med? Du är medveten om att jag är ihop med henne va?" osv. Då säger denna personen "Vi kysstes". Jag har inget som helst minne av att jag lät honom kyssa mig, och jag hoppas verkligen att någon såg detta och kan "vittna" att det verkligen inte var så. Han kom NÄRA men inte så nära, jag kan nästan sätta mitt liv på det. Jag hade fingrarna emellan hela tiden. Varför säger han till Olle att vi kysstes!? Why!!!!???

Jag har verkligen inget minne av att jag lät honom göra det, snälla. Någon som såg något?
Jag börjar må dåligt, tänk om jag har minneslucka? Jag har svurit Olle att jag inte gjort något, men tänk om jag har det? Herre jävlar.... Skulle aldrig förlåta mig själv, skulle ta livet av mig.. Aldrig mer krogen *gråta*
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Ville,

äh palla dräggen. man skall väl kunna dansa med folk utan att det skall tolkas som en invit till en kyss!

2007-11-05 Kl: 10:58:22
URL: http://villeviktor.wordpress.com/
Postat av: O

Äsch, använd knäet nästa gång bara. Unleash the female fury..!

2007-11-05 Kl: 20:29:39

RSS 2.0