* Förkyld direkt efter Hultsfedsfestivalen

Och det suger som fan... Veckan var ganska kass.. Carina hade allergi, Linkin Park ställde in, det regnade, det blåste, det var svinkallt.. Men sen kom vissa stunder där det var så sjukt jobbigt varmt. Det var verkligen varierande. Träffade itne så mycket nytt folk.. Första natten besökte dock Andreas vårt tält.. Och sista natten besökte Robin vårt tält.. Träffade på Greger där nere också, det var faktiskt riktigt kul :-) Pluspoäng för det.. Jaja... Jag och carina blev sugna på choklad, det var nämnligen så att vi hade plockat med oss MINST 4 st chokladkakor (eftersom hon hade vunnit 2kh på liseberg).... MEN när vi skulle plocka fram dom så var dom borta :P vi var helt säkra på att vi lagt ner dom, emn det hade vi antagligen itne gjort.. Men men, sånt som händer. Vi åt absolut inte upp all mat vi köpte heller.. Nu vet man det till nästa gång liksom... Bröd och mjukost räcker.. man åt inte så mycket.. elle ah, man köpte la pommes då o då.. och tacotallrikar osv.... Fyndade även.. Jag har en hasch-pipa som jag inte vet vad jag ska göra med, kommer antalgigen aldrig använda den heller, emn den är cool. den är mindre än en tändare ;P sen köpte jag en nättröja! Sjukt värt.. lite stor dock, men ska det va så ska det va.. Nog pratat om hultsfred..

Min bror fyllde år igår... Det blev sjukt mycket smörgåstårta, hade två kalas samma dag.. o jag som hatar smörgåstårta.. jag fick sitta o pilla för att inte få med räkor och massa äcklig röra.. typ västkustsallad osv.. fy fan *spotta på* sen skulle ju min mormor självklart öppna sin käft så jag var tvungen att skriva ut en bild på george o visa halva släkten.. haha... fast det va ganska kul.. mrosan menade på att när han var här på morsdag så blev hon jätte glad, för hon hade itne sett något så sött i hela sitt liv. så hon sa inför släkten att det var en jätte bra morsdagpresent.. lol... senare på kvällen ringer jesper, han ville att jag skulle komma till tony men jag sa nej... så får jag prata emd jossa som också bad mig att komma, men jag tvekade... sen får jag prata med tony och jag har väl alltid haft någon slags svaghet för honom, så jag kunde itne låta bli... han har hundögon genom telefonen typ.. haha... men vi åt godis, kollade på film o sen dog vi en stund.. min näsa rannn som fan, så det var toan var 10:e minut typ.. sjukt jobbigt under filmen må jag säga.. well well... jag pallade itne att stanna där för länge, så beslöt mig för att ta 04:37 bussen hem... MEN jag lyckades alltså somna o vaknade 46.. så jag kutar ut till busshållplatsen men missade antagligen bussen, för den kom inte.. så jag fick vänta på den som gick 05:00... sjukt kallt var det... och snorig var jag..

idag har jag itne gjort så värst mycket... mamma har vart (är dock fortfarande, elelr så är hon påväg hem) i skara, simon sover hos mina kusiner, patrik jobbade och pappa jobbade men kom hem med pizza. Efter det blir han som ett odjur (inget ovanligt, men ändå).. [kom precis på att jag knappt börjar mina meningar med stora bokstäver]


jag har suttit och försökt installera sims1, alla expansioner förutom makin magic (som olle fortfarande har någonstans). men det har gåttt sjukt dåligt... det abra laggar o så kan man inte utföra kommandon... cp...

Sen fick jag höra igår att olle suttit med ett gäng o fikat på Café Viskan.. Dom skulle göra något galet, o Olle ville dra med sig en tjej men han fick tydligen itne det, för då skulle dom bråka.. Fast vilka som skulle bråka uppfattade jag aldrig.. Och på talan om olle... Hade ju tänkt tillbringa midsommar med ullrik och carina osv hemma hos Malmberg.. MEN Olle ska dit, så jag får inte komma. För dom känner Olle bättre och olle vill inte ha dit mig. Vad är det han är rädd för? Jag fattar inte? Åååhh.. Har typ ägnat denna dagen åt att älta, helt ärligt nu... Skiter i om fel personer läser detta.. Jag har gjort det, och därför mår jag så fucking dåligt... Tårar rinner, men det är inte pg. av olle.. Mina ögon är svullna och torra pg. av min förkyldning. Men känslan förstärks ändå när det rullar tårar nerför kinden.. som om jag vore mer ledsen än vad jag är..

drömde en mardröm inatt..... om olle.... igen... det gick så långt att jag dödade honom... det var student... jag tog studenten (?) ihop med min kusin och ah.. efter det så åkte jag hem till Olles mamma och vi gjorde någon konstig och äcklig mat.. sen gick jag upp på övervåningen (fast ah, det var itne olles riktiga hus). sen hör jag olle komma innanför dörren o han ser mina skor och skäller ut sin morsa o säger att han itne vill ha mig här... sen kom han upp på rummet och ah jag vet inte vad som hände... sen hoppade han genom ett fönster o jag genom ett annat... båda slog sig jätte hårt mot marken.. men vi dog itne.. sen var vi på nått jävla creepy ställe... det var början på en annan dröm liksom.. ett betonghus utan tapeter osv... jag gick efter honom o bad om att få prata med honom, men han vägrade.. han skrek åt mig, olle som aldrig skriker åt någon.. jag kände mig frustrerad och ah... minns itne vad som hände emellan... så var det en säng någonstans... jag låg i sängen och försökte dra honom ner i den.. men jag lyckas inte. på väggen hänger det ett spjut. det är massa stup i huset, från vägg till vägg så att säga, så man måste hoppa över för att komma förbi.. olle stod vi dett sånt.. jag tar spjutet och kastar mot honom, av ren ilska för att få hans uppmärksamhet. men jag träffar halsen och jag spettar honom mot väggen... det var det hemskaste jag drömt på länge... jag känner mig så sjukt påträngade så det finns inte... jag vill bara veta hur du har det, om du tänker lika mycket som jag, hur det går för dig... om du tänker på oss...

Men men, inget emr jag kan göra... Jag går här och väntar o väntar... Väntar på vad? Att du ska ångra dig och komma tillbaka? Så fan heller att du gör.. Vad är det med mig? Jag fick mina chanser.. Jag är så jävla korkad.. Alla bara snackar om att jag är värd någon bättre, men ni har ingen aning om hur jag är! Ni känner inte mig, jag känner ffs itne ens mig själv...!! Jag vill känna tröst, jag vill känna trygghet, jag vill känna att jag hör hemma någonstans... Allt känns så jävla fel jsut nu.. Vet inte vad jag håller på med.. Jag sårar mer än vad jag någonsin gjort förut... Fan vad emo jag är, förlåt.. Men jag älskar verjkligen den här killen... Nått så kolosalt.. Just nu känns det som att jag ångrar att jag lät dig komma hem till mig den där onsdagskvällen, 31 januari 2007.. Fast innerst inne ångrar jag det inte.. Har haft så sjukt underbara stunder ihop med dig och du har lärt mig så himla mycket..

Du fick mig stå på benen igen.. Men sen.......... kapade du dem..
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0