* S... som i Saknad

Saknad                  --> Kieven                 
Kieven                   --> Pojkvän               
Pojkvän                 --> Underbart           
Underbart             --> Våren                   
Våren                    --> Kulturveckan      
Kulturveckan       --> Öl                          
Öl                           --> Sommar              
Sommar               --> SwedenRock     
SwedenRock      --> Kul                       
Kul                        --> UpZone              
UpZone               --> Blivande jobb?  

Så kan det gå. Jag har jätte mycket träningsvärk just nu. Känner mig klen som får det efter bara så lite. Men jag har haft en grymt rolig dag! Jag var på anställningsintervju kl 11:30 på UpZone med fyra andra. Vi fick lära oss lite grunder som man måste kunna för att få klättra och hur och varför man måste använda säkerheten heeeeela tiden. Sedan hade de personlig intervju och talade om ifall vi skulle komma tillbaka för "finalen" ikväll. Jag blev uttagen tillsammans med tre andra från mitt team så jag återvände till UpZone kl 19:00 för en svårare utmaning. Vi skulle klättra och åka linbana på som högst 11 meters höjd! Det svajade på bra uppe vid träkronorna vill jag lova! Och min balans var inte på tipptopp heller, men det var grymt roligt. Jag hoppas verkligen jag får jobbet. Det skulle vara så himla kul att få jobba med något som man tycker är kul. Men i lala fall. De ska höra av sig senare ikväll via mail och tala om ifall man går vidare eller ej. Eftersom min dator måste vara avstängd kl 22:00 så kommer jag inte kunna somna, för jag antar att de inte skickar ut mailen innan kl 22.00 ikväll.

PIRRIGT!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

lycka till vännen! <3 hålla tummarna

2009-04-22 Kl: 23:52:43
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg
Postat av: isi

Pappskalle. när det gäller hälso effekter och beroende frågan mellan alkohol,tobak och cannabis då e cannabis det minst skadliga. folk som tror dem kan mycket säger cannabidoider förstör hjärnan. cannboider är ett naturliga ämne som kroppen producerar i hjärnan. ^^ just därför är "MARIJUANA" DICRIMINALISERAT inte legaliserat i california,spanien,hollan,mexiko,argentina,cristiania (en fri stad i danmark) och dem tar upp frågan i köpenhamn i maj om legalisering. lägg gärna upp detta inlägg på din blogg för er amatörer/wannabes där ute.

2010-11-30 Kl: 12:10:00

RSS 2.0