* √ Kieven

Igår var ingen bra dag.... Först brevet och sen GBG själv. Jag hade mini-panik hela tiden typ. För mycket folk för lilla mig. Jag kände mig vekrligen jätteliten och ivägen osv. Och jag åkte dit för EN orsak... Kievens julklapp... Men det fanns inte... Först letade jag i Borås för några dagar sedan, men dom i butikerna sa att jag kunde sluta leta där, för det ensa stället det skulle kunna finnas är i GBG. Så ah, off we go! Men ah... Stor besvikelse när jag kom dit... Dock ställde jag mig inte på N-termminalen och skrek "WHYYY!?" rakt ut med armarna uppåt som jag trodde att jag skulle göra... Men jag kände att det inte kunde ersättas med något annat, så idag har jag slitit och haft mig igen... Jag är helt slut. Seriöst.. MEN NU SÅ! Hoppas han blir glad nu bara..... Fick dock bara tag i hälften av det jag ville haft egentligen.. Men jaja..

Tack Anton för att jag fick låna ditt Fritidskort. Och tack Alli för att jag fick låna pengar!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0