* C... som i Cute

Det här med alfabetet verkar vara lite kul ändå, ska nog förtsätta ( i )
Btw, det är Rania som är cute, för hon fyller 20 idag ^^


Sakta men säkert kryper jag fram till studentdagen då jag ska lägga gymnasiet bakom mig för gott. Oj vad jag kommer sakna käraste Bäckäng. But I'll be back. Så länge jag har vänner där (och pojkvän?!) så kommer jag nog fortsätta att sätta min fot där om jag har tid för det.

Idag har jag endast haft formgivning i skolan, det var rätt sumpigt faktiskt. Direkt när man komer så får man en läxa. Yey vad glad jag blir, jag älskar läxor! Inte.. Men men, Kieven kom till lektionen sen och vi hade väl relativt trevligt. Aallt är relativt, glöm inte det! Är det någon som går o klämmer nå något som itne är det så kommentera så ska jag sätta dig på plats :-P Jaja, efter skolan åkte jag hem, grattade Rania på sin 20 årsdag! Sen spelade jag pokemon en stund. Sen fixade jag lite smått med bloggen, inte några stora förändringar men men. Tog bort massa länkar som jag inte använder. Som tex "kategorier" osv. Onödigt att ha för mig.

Jag har läxor till i morgon!! Gaaah! Jag borde göra dem snart, annars kunde jag lika gärna vart med Kieven. Just det ja, igår kom jag fram till att jag "glömt" mågna vänner. Och det tyngde mig rätt hårt faktiskt. Jag umgås knappt med Alli längre, inte med Daniel, inte med Rania, inte med Iron, inte med Ville och Calle och hela föredetta SP05K. Calle har inte ens pratat med mig sedan midsommar förra året! Jag måste skrämt bort honom rätt mycket. Eller så sårade jag honom XD  Meh, miss you guys :'( Värst av allt är nog att Carina har flyttat tror jag, det är nog grunden till omskakningen jag har fått. Sen är nog Kieven en orsak också, att vi umgås med gemensamma vänner istället för att umgås med ens egna. Jag känner att jag inte träffar alls många längre. Visserligen har jag knappt tid för det, men waaah, miss it! Men nu ska jag nog försöka göra min matte som Anton försökte förklara för mig igår över msn!

Hejdå!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Carina

någon har läst mitt brev typ =P..

Men jag kommer hem om 2 dagar!!!

2009-02-25 Kl: 10:36:17
URL: http://carina89.wordpress.com

RSS 2.0