* Första snön som lagt sig...

Helt otroligt. Jag trodde inte mina ögon när jag såg att snön började lägga sig :O "det hinner töa bort" tänkte jag. Men shittans va snö det föll i Sparsör idag. Även i resten av Borås... Jag gick från Sparsör till Gingri och sedan in till Fristad. Där gick jag förbi Malins grav... Uh, vad hemskt. Såg sedan hennes syster på bussen in till stan. Gör ont i hela kroppen när jag tänker mig in i hennes situation. Jag vet inte hur jag skulle agera om min bror dog bara sådär.. Helt plötsligt. Men men... Promenaden var jobbig och blöt, men jag fick mycket tänketid och det kändes fridfullt att gå där bland all snö. Paraplyet blev supertungt emellanåt så jag fick tömma det då och då :)

Jag kom hem vid halv två och då började det att töa lite. Antagligen är det varmare ute nu än vad det var i morse? Aja... Ikväll blir en sådan där myskväll tror jag :)

 

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Toffer!!!

bonde! :)

2009-10-16 Kl: 15:50:18
URL: http://www.nattstad.se/rasket

RSS 2.0