* Utekväll i GBG

I lördags var jag hemma hos Carina och bakade vaniljbullar och dekorerade korg med band, bullar, glas, vin och kort. Sedan tog vi tåget till Alicias lägenhet i GBG och gav henne korgen som inflyttningspresent. Sen drack vi o hade oss. Efter det försökte vi hitta till Trägårn i GBG, emn det gick inte (men nu vet jag vart det ligger) för vi var på helt fel ställe. Så vi drog till Sticky Fingers i stället. Där var det hyfsat roligt. Jag pillade en kille i armhålan när han försökte dansa med oss, opch då fick jag ett långfinger tillbaka! Haha, ägd han blev. Aja.. Sen tapapde jag nästan andan av syrebrist och beslöt mig för att dra hem till Borås, då åkte jag hem till min bror och slocknade.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

snygg du var med uppsatt hår! :D sticky är skoj :3

2009-10-12 Kl: 18:27:00
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0