* Tänkter tillbaka...

Har suttit här i snart en halv timma och kollat igenom gamla inlägg på bloggen.. Det gör ont att läsa. Hur dåligt jag mått, hur mycket skit det har varit, hur länge jag ältade Olle. Blir så arg när jag läser det. Jag kränker mig själv, säger att allt är mitt fel och att jag är en dålig människa. Men jag antar att det är så man känner i sådana tillfällen, och itne efteråt. Eller så har jag lärt mig att inte ta så mycket skit bara. Jag fick ut väldigt mycket av det förhållandet, jag har blivit en mycket starkare människa. Jag borde tacka honom för det, men jag tror att jag avstår. Det var rätt mycket skit, och jag vill inte tacka något för att personen fått mig att må skit.

Låt aldrig någon begränsa dig! Du har ditt liv, kan inte han/hon acceptera det så är du värd någon bättre. Men nu säger jag itne att du bara ska göra som du själv vill. Har man ett förghållande så måste man leva upp till sin enighet. Men det funkar inte om den ena parten sätter upp regler som den andre ska lyda.

Nu ska jag städa, puss på er!
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0