* Skumma jag....

Jag kunde jobbat idag...
JOBBAT!?!?!?!

Montesoriskolan här i Borås hörde av sig till mig igår kväll och ville att jag skulle jobba idag
mellan 7:30 -  13:00. Men det känns jätteskumt alltså. Inga raster, jag känner ingen, kan inte
stället, jag har ingen utbildning osv. Jag kände mig inte bekväm med det... Så jag tackade nej
och sa att dom kunde stryka mig från vikarielistan.

Jag är skum......

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Ted

Det är skillnad på skum och dum! :o

Det är andras pengar man kan få!

DET TACKAR MAN INTE NEJ TILL! :O

2010-02-22 Kl: 13:15:02
Postat av: Emmelie

de ska kännas bra.. så jag tycker du gjorde rätt.. men så är de.. man känner oftast ingen i början..

2010-02-22 Kl: 15:23:38
URL: http://emmelie-haglund.blogspot.com/
Postat av: Rania

förstår känslan att inte känna någon, inte hitta osv. men dels ger det pengar samt bra erfarenhet, tycker du borde vågat, eller iaf stått kvar på listan och vågat en annan gång! men samtidigt gör man inte bra ifrån sig om det känns för fel :/

2010-02-22 Kl: 20:23:08
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0