* 2009-test

2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag var på Sweden Rock Festival :) Plus att jag, Maud och Maria höll i en modevisning

Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm... Va fan hade jag som nyårslöfte? Haha!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det var fasiken Martin detta året också!

Dog någon som stod dig nära?
Ja..... Två stycken...

Vilka länder besökte du?
Seglora.........

Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Jobb, bättre väder och pengar.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14/7

Vad var din största framgång 2009?
Oj... Jag ehm... Jag har nog lärt mig älska mig för den jag är... Ibland :D

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Neh, inte allvarligt. Jag tog vaccin mot svininfluensan!

Bästa köpet?
Ojdå... Det var nog.... Löshåret!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat :O

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kieven! Kieven och Kieven <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lars Winnerbäcks nya skiva, samt några låtar med Cinderella och Joan Jett.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj... Jag var faktiskt väldigt glad förra året.. Visserligen detta året med... Hmm. Men detta året var nog fan bättre.

Vad önskar du att du gjort mer?
Massa saker. Hade velat åka runt lite. Rest.. Badat!! :O Jag badade ffs inte en enda gång förra året!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat och grubblat >__< Precis som förra året. Vissa saker glömmer man, andra inte.....

Hur tillbringade du julen?
Den sög. Det var den värsta julen jag haft.... Jag behöver inte säga mer. Men den tillbringades hemma.

Blev du kär i år?
Blev och blev. Jag är det sedan 1 ½ år tillbaka :)

Hur många one night stands?
Men usch! Skam! Inte jag!

Favoritprogram på TV?
Family Guy och Simpsons

Bästa boken du läste i år?
Tror itne jag läst nån bok i år.. Haha!

Största musikaliska upptäckten?
Joan Jett!

Något du önskade dig och fick?
Pokémon! haha! Och en bra ettårsdag för mig och Kieven :)

Något du önskade dig men inte fick?

Systemkameran... Haha. Men det kommer väl ^^ Man kan ju inte få allt

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var nog bara med Kieven tror jag, och firade med familjen. Jag och Kieven hade även 14 månader den dagen ^^

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Längre och soligare sommar

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svart och rockig som den i stort sett alltid varit.

Vad fick dig att må bra?
Kieven och mina vänner :)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på?! Hahaha! Alltid sugen på Nikki Six :9

Vem saknade du mest?
Carina saknade jag faktiskt massa!

De bästa nya människorna du träffade?
Har jag träffat någon ny? Just det, Kimberly är ny! Tja, Kimba! :D
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Carina

<3

2010-01-03 Kl: 02:46:34
URL: http://tincy.blogg.se/

RSS 2.0