* Leka med Rania

Wiee! Fast det är lite sent att skriva "leka" nu, eftersom Rania nyss åkt hem. Har cpat lite idag. Hon fotade Tenshi en massa, sen lekte vi med henne.. Så skulle hon fota mina fåglar, eller bara Pelle. Så förstörde Erik-Gunnar (mitt och Ranias nya namn på den gröna fågeln) hela tiden. Sen råkade han flyga ut ur buren och det blev kaos. Men vi fångade in honom tillslut. Jävlar sicket jobb XD haha. Men hon fick lite foton på Pelle iaf.

Nu ska jag äta konstig mat... Puss
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Cissi

Aw tack så mycket <3 ja eller hur, älskar Lucy!

2010-01-11 Kl: 18:33:37
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Rania

haha erik-gunnar..ja jisses. men det var skoj! :D får börja ses oftare ;) Jag och ted planera att dra med dig på lan ^^, tenshi och qalille kanske kan leka, båda är ju honor så Borde gå bra.. tror vi ;P



"konstig" mat? Oo

2010-01-11 Kl: 22:45:28
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

RSS 2.0