* Skön vecka

Jag gillar att varje dag jag jobbar så skiner solen.
Och jag gillar att jag har ett jättestort fönster framför mig där jag ser den blå himlen.

Neh, det gillar jag inte. Men jobb innebär pengar.
Och pengar innebär mycket.
Samt att jag är bortskämd denna veckan.
Slutar 16:00 måndag - onsdag, 14:00 torsdag och är ledig på fredag.

Men då kommer det säkert inte vara bra väder. Haha! Ironiskt.

Jag borde slänga mig i duschen, men duscha är såååå jobbigt.
Men ska till Kieven sen ikväll, och mitt hår är blä. Så jag måste väl.

Just det, jag har varit med i tidningen för längesen kom jag på!

Jaja, over and out.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Ina

Haha, jag förstod vad du menade, ingen fara : D



Det låter ju inte klokt..

Varför ska du ta "det", är det ju du som får honom och resten efter dig. Vad underbart med personer som tänker ett steg före!!-.-'...nej men. Det kommer ju att lösa sig precis som med allting annat!!



Tack för du gillade mina bilder^^

Ska dock försöka mig på header snart, jag orkar inte med den jag har, haha men suger på PS än sålänge så det är apsegt...suck

2010-06-22 Kl: 18:39:08
URL: http://megami.blogg.se/

RSS 2.0