* Fånga Jirachi och Pikachu-färgad Pichu!!

Om ca en timma kommer min bror hem och då ska vi pilla lite med våran router.
Vi har fucking lösenord på vårat trådlösa internet nu...  Och jag kan inte ansluta mitt Nintendo DS.
Man kan nämnligen få tag på Jirachi och en speciell Pichu nu!!!

Fast bara om man har Diamond, Pearl eller Platinum.
Lite lustigt att jag har alal tre och kan få tre stycken av varje då ^^
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Emma

sv: ja då jag har haft riktigt eldrött men nu när solen börjar kika fram så bleks mitt hår så himkla fort så jag gjorde de lite ljusare ändå, kommer upp bilder så du kan godkänna haha allt bra idag?

2010-03-16 Kl: 07:52:42
URL: http://lecurly.blogg.se/

RSS 2.0