* JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!


Jag har gått och blivit ett Proffs hos Proffice :D

Jag vet inte hur jag ska tacka Evald, Barbro och Giselle från Medborgarskolan.
Ni är helt underbara människor och jag hade aldrig fått det här jobbet utan er hjälp!
Stort tack <3

Angående mitt jobb...
Jag jobbar som konsult hos Proffice. Mitt uppdrag är att registrera ordar från kunder
hos H&M. Ja, jag ska jobba på H&M!! *super tufft* Ska sitta och fiffla med dator osv.
Jag börjar redan på måndag och allt känns super!
UNDERBAR DAG!!!

Jag har inte bara fått jobb, föressten!
Jag fick mitt Pokémon Soul Silver idag! Det är fräck som attan!
Ska sitta och spela det sen. Men nu ska jag lugna ner mig lite efter allt som hänt.

TREVLIG HELG!!


Åter igen, stort tack till alla er på Medborgarskolan!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: David

Är det på H&M på Hulta du ska jobba eller vart ligger det?

Jätte grattis igen! :)

2010-03-26 Kl: 18:37:43
Postat av: Recklesslife

Grattis! Fan vad roligt :)

2010-03-28 Kl: 16:48:29
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: hey, det är fint här :) tack ska du ha & DETSAMMA! den här blir det att jag följer ;) hoppas du gör detsamma if you like mine, hehe.

2010-03-28 Kl: 17:42:33
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Ida -www.lippstick.se

Grattis!

Det låter väldigt spännande!

/Kram Ida

2010-03-28 Kl: 18:27:33
URL: http://www.lippstick.se

RSS 2.0