* Peppar inför min första arbetsdag...

Kommer jag kunna somna? Kommer jag hinna i tid i morgon? Kommer jag gå av vid rätt busshållplats?
Kommer de som jobbar där att vara trevliga och hjälpsamma? Kommer jag klara av mina arbetsuppgifter?

Massa saker flyger runt i huvudet på mig. Jag är så upprusad, så "excited".
Jag vill bara hoppa på bussen och åka dit nu med en endaste gång!
Men får vänta tills i morgon. Ska gå upp tidigt tänkte jag så att jag hinner med att
bre smörgåsar etc. En kopp ska jag ha med mig också! Just det..

Jag ska bara coola ner mig innan jag sussar [går och lägger mig].
Det gör jag genom att dricka lite te och spela lite pokemon. Kl 23:00 ska lampan släckas.
Jag måste ju se 22:55 innan jag somnar. Kan inte lägga mig innan det klockslaget.
Det klarar inte mitt psyke, haha!

Godnatt i förväg! Eller så.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0