* Lördagens tatuering(ar)

I lördags kom som sagt Amanda hit igen.
Denna gången blev det en dödskalle på vardera fot.
Dock fick vi extrem tidspress på oss så dom är inte klara.

Linjerna skall göras lite tjockare på vissa ställen samt att det ska vara helt ifyllt med rött.
Gjorde lite rött eftersom det inte skulle se helt knas ut, haha.


Ursäkta den kassa bilden, haha. Glömde ta kort med min kamera
så Amanda fick MMS:a mig en bild som hon tog med sin mobil.
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: mändy

min mobil e väl bra? ;) hahahha!

å sen har vi dom små stjärnorna att göra. men tror de kmr bli awesome! tack än en gång! :):*

2010-10-24 Kl: 22:34:58
Postat av: malin

så söta!

2010-10-28 Kl: 19:56:04
URL: http://vivalaink.blogg.se/
Postat av: Heyletssurf.blogg.se

Haha awesome skulls (y)

Att gadda är inte alls lätt ju. :P

Grymt jobbat fän..

2010-11-01 Kl: 16:13:31
URL: http://heyletssurf.blogg.se/
Postat av: Anonym

De kommer se bättre ut utan att de blir helrött..

Annars e de lätt att de kommer se ut som en gnuggis..

Bara min åsikt..



Annars ser de fint ut lite ljus skugga i benen o några

små stjärnor kommer göra susen:)

2011-01-21 Kl: 18:42:12

RSS 2.0