* Vill du träffa mig?

Hello there, Rockers!

Festsugen? KÄnner du för att rota igenom hela din garderob?
KÄNNER DU FÖR ATT FESTA MED MIG?!

Välkommen till Borås den 29:e!
Här bor jag och kommer ha röjfest! Maskerad står på schemat.
Alla ni läsare är bjudna, detta är första (kanske till o med sista) gången jag gör detta!

Gå in på FaceBook och anmäl dig!
Klicka här så kommer du till evenemanget.







* * *



(För dig som inte har Facebook, så kommer informationen här nedan)




HALLOWEENFEST!

Tid: den 29 oktober kl. 20:00 - den 30 oktober kl. 02:00
Plats: Frufällan (lite utanför Borås) Kapellvägen....... Någonting

Nu är det dags för maskerad!

Nu skall vi festa till det riktigt ordentligt.
Ta med dina vänner! Även om jag inte vet vilka dom är.. bara dom uppför sig!

Det enda jag behöver nämna är väl egentligen att...
* Klä ut dig!!!!!! Vad som helst.
* Egen dricka medtages. Skall försöka fixa bål och annat göttigt...
* Det är intreäde på 20:- Jämna pengar uppskattas!


Hur tar ni er hit?!
Hur ni kommer till Borås får ni sköta själva... Jag förklarar från Borås Södra Torget.
19:40 går en buss från Borås, Södra torget (hållplats D).
Bussen heter 150 och nu för tiden pratar bussarna!
Ni skall hoppa av i Frufällan (tar ca 20 minuter att åka).
Sedan följer ni bara den fina vägbeskrivningen jag har tagit min tid att göra!
Kanske sätter ut machaller (om jag orkar o är snäll)

Hur tar ni er hem?!
- Det går en buss XX:16 varje timma.
Kl 01:22 går en buss som åker ända fram till Borås Rececentrum.
02:12 Jag uppskattar om detta är sista bussen ni tar. För nu har festen slutat!

Tagga nu!!! Bjud alla ni känner! Här skall vi festa så vi väcker de döda!

YEAH!!


Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Lydia

Hur gammal är det bra ifall man är? 13 är för ungt va?

2010-10-18 Kl: 07:13:13
Postat av: Pauline

Låter awesome, fräckt att du gör en sån grej (Y)

2010-10-18 Kl: 19:16:43
URL: http://paulinesofialovisa.blogg.se/

RSS 2.0