* Det här med känslor...

Upp ner, fram tillbaka...
Hur vill man egentligen ha det?

Känns som det var evigheter sedan jag öppnade mig på bloggen -på riktigt.
Inte för att jag tänker göra det nu, då det är mycket fler som läser den nu.
Vet inte ens vilka det är.. 

Well, på jobbet dagdrömmer man lite ibland. Drömmer sig bort, faktiskt.
Blir mycket tankar som "Tänk om det hade varit så, hade det varit sådär istlälet då?"
Så mycket man vill, men tanken om vad man sätter på spel finns ändå där.
Vilket är bra, tror jag. Jag tror att jag verkligen vill det jag håller på med.
Vill leva resten av mitt liv så som jag drömmer om just nu.

Springer tankarna iväg och fastnar någonstans, utan någon baktanke,
har man förlorat allt. Jag vill inte sätta saker på spel. Jag vill bara.... vara.

Roligt att leka med tanken ibland bara.
Även om det kan vara deprimerande att tänka att man aldrig kommer uppleva eller göra det.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Rania

vissa saker man drömmer om kan man se till inträffar hörru du, men man kan få kämpa en del. sen tror jag det är bra att en del drömmar är just bara drömmar, och svåra att uppnå. det låter en fortsätta vara realistisk och sträva framåt i livet :D

2010-09-07 Kl: 22:54:29
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: simone

ser myysigt ut :D

2010-09-08 Kl: 15:20:39
URL: http://fattybom.se

RSS 2.0