Tatuering: Love Life

Jag har inte suttit vid datorn på jättelänge, förlåt. Sitter inte vid datorn nu heller.

Jag hoppas alla där ute haft en fantastik jul och fått mycket fint i julklapp.

Som ni märkt har jag haft en milt sagt lång paus från tatuerandet. Det känns som en evighet för mig. Men det har varit mycket att stå i nu innan jul och mycket på jobbet osv.

Idag började jag då tatuera igen, tatuerade på fingrar för första gången. Hoppas det läker bra, vågade inte gå så djupt eftersom det lätt lyser igenom bläck under huden på fingrarna.

Jag har som sagt inte suttit vid datorn, så jag har ingen egen bild att komma med än. Men jag lånar kundens systers bild tänkte jag. Den blev så fin :)

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja ha en fjädertatuering vid sidan om bröstet, och undrar ifall du skulle kunna fixa på mig? :)

2011-12-27 Kl: 00:42:11

RSS 2.0