* Livet skall vara som för en fjäril en vacker sommardag

Igår fick jag äntligen tatuera igen. Kändes skönt efter såpass långt uppehåll.
Dock var det nog inte menat att jag skulle tatuerat just då...

När jag tatuerar borta så har jag en förmåga av att glömma någonting.
Denna gången hade jag tagit med mig ett Flat-grepp istället för ett Round-grepp..
Detta resulterade i att jag och Kieven fick åka 2 mil för att hämta detta. Haha, men när jag kom tillbaka
så märkte jag att jag hade glömt en utav mina två telekablar... Såå det var bara att åka igen..

Men tillslut blev allt som det skulle!! Och jag blev rätt nöjd med resultatet.
Var superduper glad över att jag fick tatuera färg.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Albulena

Snyggt, färgen passar jättebra :)

2011-02-07 Kl: 23:31:07
URL: http://albanese.blogg.se/

RSS 2.0