* Ny vecka!

Ny vecka, gott folk!
Idag har Anton och Tony namnsdag. Grattis till er som äger detta namn.

Denna veckan har jag tänkt ta itu med saker. Det var ett tag sedan jag tatuerade.
Jag funderar på att ta oskulden på mig själv, dvs tatuera något på mig själv.

Skall dessutom sätta mig ner och börja teckna bilden på Vector!

Skall även mecka med bloggen. Behöver förnya ett och annat här känner jag.
Eftersom jag inte fick någon respons när jag frågade om någon ville mecka så får jag alltså göra detta själv, haha.

Skall även beställa nya maskiner i veckan tänkte jag, eller så väntar jag tills jag får lön...
Hmm, skall kolla va de jag vill ha ligger på för pris.

Anyway, ingen bild här inte! Tråkigt inlägg med andra ord.



Ha det super och kör lugnt!

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

ey dude. ja kan fixa design åt dig =>

ja gör lite variationer och gör så gott jag kan så som personen önskar :]

2011-01-18 Kl: 21:05:07

RSS 2.0