* Bellini - in action!

Lite bilder som ska berätta om min dag i måndags!
(Då jag tatuerade mig)


Jag och Vector överlevde dubbeldäckar-resan till GBG. Då var det dags att få i sig lite käk.


Vectors "tunga" väska. Han gästtatuerar just nu hos Robban i Falkenberg, så det va endel han skulle ha med sig.


Eftersom lillen inte orkade sin stora "tunga" väska fick jag ta den så tog han min schnögga väska.


Väl i Falkenberg mötte Robban upp oss och vi begav oss till studion. Sen hände det grejer vettööh!


Robin från Sonic Syndicate trillade in i studion. Men han drack mest kaffe...


Det gjorde rätt ont på slutet faktiskt. Vector lyckades väl fånga en bild på en utav mina miner tillslut.


Ja, och ni har ju redan sett resultatet, men här är en "dagen efter" bild :) En jäkla kass sådan...
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0