Tattoo: Stars are Callin'

Använde mig av ZiKK's låttitel Stars are Callin'.
Förbannat fin låt som Kieven skrivit ihop med sin dåvarande bandmedlem.


* * *

Anyway, glömde ta kort igår när jag tatuerade (förrgår är blir det egentligen eftersom kl är över 00:00).
Men snodde en bild hon hade laddat upp med sin iPhone. Jag har gjort alla stjärnor förutom de tre oifyllda längst upp.

Väääldigt geggig bild, stjärnorna ser rätt mjuka, väldigt runda och orättvisa ut.
Lovar att jag lägger upp ny bild sedan när jag får möjlighet att fota den nästa gång jag träffar henne.

Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Z

Riktigt snyggt :)

2011-11-23 Kl: 07:41:04
Postat av: annsoh

Hej! jätte fin blogg! vad händer idag :)? följas via bloglovin ? :)

2011-11-26 Kl: 00:51:27
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: yamina

Hallå! :)

Jag har precis en sån där tatuering, men vissa av mina stjärnor blev JÄTTE sneda! :( kan du fixa dom tro?:)

2011-12-21 Kl: 22:08:40
URL: http://yaminasandstrom.blogg.se/

RSS 2.0