Läsare: Emma Törnkvist


"Här är min första tatuering som jag gjorde i juli detta år, enkel men ändå snygg. Jag är verkligen supernöjd! Och det är många som frågar varför jag valde att tatuera in just "fearless" och jag kan helt ärligt säga att jag inte har något bra svar på det! Alltså, jag har en glasklar förklaring i huvudet, men jag kan liksom inte få ut det i ord utan att det låter dumt. Men det är som ett riktmärke i mitt liv iallafall, att jag inte ska backa när jag möter något svårt, bara köra på!"

Besök gärna hennes blogg: www.emmtornkvist.blogg.se
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: emma

wow tack! blir alltid lika glad utav att se den och ännu gladare att se den här :D men länken funkar inte :(

2011-09-28 Kl: 20:07:31
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/

RSS 2.0