Läsare: Jeanette



"Detta är min senaste tatuering, orginalbilden kommer från  devianart men min sambo gjorde en egen version
för några år sen, jag älskade motivet så jag själv målade samma brud men lite mer "evil".
Inte riktigt klar än, det ska vara bakgrund och även håret ska fixas lite mer. Men detta är min favorit tatuering
som jag har, och även den enda som har färg på sig. (även om det bara är på blodet)
Jag ser det som mitt självporträtt även om det inte var menat så från början,
folk har frågat mig om det ska föreställa mig, så varför inte.
Den kommer täcka som en halvsleeve så även min största (dock inte heltäckt bakom armen)
Gjord utav Jörgen på JPW i bålsta,stockholm.
Kostade 2.000 kr"

Besök hennes blogg: http://www.zzombiiie.blogg.se
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Postat av: Anonym

Tack för inlägget, har även länkat dig på min blogg!

:)

2012-04-25 Kl: 11:22:13
URL: http://zzombiiie.blogg.se/

RSS 2.0