Läsare: Jenny Söderström


"Den här gången fick det bli den förtrollade rosen från Skönheten och odjuret + texten.
Jag valde den rosen eftersom Skönheten och odjuret är en av mina favorit filmer, geeky, jag vet, haha.
Jag har även länge velat tattuera in den texten och så fick jag en smart idé en kväll när jag satt och funderade
på det att varför inte göra det till en tattoo!? Rosen + texten eftersom texten passar så fruktansvärt bra
till den rosen och själva filmen, och som ni ser, så fick det minsann bli! :)

Den är gjord av Jonas på Wild Tattoo Art i Växjö den 2 Maj 2012."

Detta var lite extra roligt att se eftersom jag själv tatuerade en egen version av rosen för ett tag sedan.

Kika in på Jennys blogg: http://BarbroJennySofie.blogg.se
Konst Blogglista.se Personligt bloggar Personligt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0